Teknosa 25 Yaşında
Türkiye’yi teknoloji marketi konseptiyle tanıştıran Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 25’inci yılını kalpleri ısıtan hikayelerle kutluyor. “Teknoloji Teknosa’da güzel, tam 25 yıldır” diyen şirket, 25’inci yıla özel iletişim kampanyasında, teknolojiyle birlikte dönüşen anları duygusal ve samimi hikayelerle herkesle buluşturuyor.

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, 25 yaşında! 2000 yılında ‘Herkes için Teknoloji’ mottosuyla yola çıkıp, tüm Türkiye’de teknolojiyi yaygınlaştıran Teknosa, 25’inci yılını güçlü bir iletişim kampanyasıyla kutluyor. Ogilvy 4129 imzası taşıyan ve yönetmen koltuğunda Gürcan Güreşçi’nin oturduğu kampanya, izleyicileri teknolojik olduğu kadar nostaljik bir yolculuğa da çıkarıyor. Teknolojiyle dolu 25 yılın anlatıldığı kampanyada teknolojiyle birlikte dönüşen anlar duygusal ve samimi hikayelerle ekrana taşınıyor. Kampanya, yıllar içinde teknolojinin hayatlara nasıl dokunduğunu, anıları nasıl şekillendirdiğini ve insanları nasıl bir araya getirdiğini anlatan üç özel filmle izleyicilerle buluşuyor. Her biri teknolojiyle iç içe geçmiş duygusal hikayeler sunan filmler, izleyicileri hem geçmişin sıcak hatıralarına götürüyor hem de geleceğe dair ilham veriyor.
Aşk, sevgi, hayal gücü…-
Ahmet Mümtaz Taylan’ın seslendirmesiyle hayat bulan üç farklı hikayenin anlatıldığı seride, Teknosa’nın sunduğu teknolojilerin hayatlara dokunuşuna tanıklık ediliyor. Hikayelerin birinde yıllara meydan okuyan bir aşkı unutulmaz kılan en önemli dinamiklerden biri teknoloji olarak karşımıza çıkıyor. Bir diğer filmde Teknosa, sunduğu teknolojilerle, bir anne ve oğul arasındaki mesafeleri aşarak bağları güçlendiriyor, paylaşılması gereken anları kutluyor. Kampanyanın yüzleri gülümseten diğer filminde ise, samimi ve muzip bir ailede yeşeren çocuksu bir hayal, teknolojiyle yaratıcılığı bir araya getirerek hayat buluyor.
TV ve sosyal medya başta olmak üzere 360 derece iletişim yapılan kampanyanın prodüksiyonunu ise Riders üstleniyor.
Teknosa, 25. yaşını çalışanlarıyla birlikte kutladığı özel bir kareyle taçlandırdı.
Teknosa’nın 25 yıldır süren bu yolculuğunda, çalışanlarının emeği ve enerjisi büyük bir rol oynuyor.
Mağaza ve depo ekiplerinden genel merkez çalışanlarına kadar Teknosa’nın farklı kademelerinden temsilcilerin teknolojik ürünlerle poz vererek hem çeşitliliği hem de dinamizmi yansıttıkları fotoğraf tüm iletişimin ana taşıyıcı öğesi olarak konumlandırılıyor.
Filmleri izlemek için; https://www.youtube.com/playlist?list=PLhNuw4zRaZJ-IYUAsjFYKXL_MquKSC7uQ
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Teknosa
Reklamveren Temsilcisi: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun, Umut Kaya
Kreatif Ajans: Ogilvy 4129
CEO: Leslie Krespin
CCO: Sami Basut
Yönetici Kreatif Direktör: Setenay Özcan Yıldırım
Kreatif Ekip Lideri: Yiğit Zigaloğlu, İsmail Berat Kösemen
Yazar: Baran Özen, Nida Filiz, Emre Karagöz
Müşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldinç Atamer
Grup Marka Direktörü: Didem Çetin
Marka Direktörü: Seray Atsız Güreşçi
Marka Süpervizörü: Busenur Korkmaz Altun
Strateji Yöneticisi: Kerem Sabuncu
Stratejist: Ayça Menzi
Prodüksiyon Lideri: Şafak Serter
Prodüktör: Kasım Bektaş, Alperen Şehirli
Prodüksiyon Şirketi: Riders Film
Yönetmen: Gürcan Güreşçi
Yapımcı: Damla Sel, Yaren Demir
Post Prodüksiyon Şirketi: Tonic Effects
Dış Ses: Ahmet Mümtaz Taylan
Müzik: DingDong! , Universal
Hibya Haber Ajansı